Neon flex
Reklamowe neony świetlne spotykane były już na początku XX wieku, natomiast największą popularnością cieszyły się w latach 70. ubiegłego wieku. W ostatnim czasie zauważyć można jednak wzrost zainteresowania takimi produktami wśród przedsiębiorców. Producent, jakim jest Tigeld, proponuje ciekawe rozwiązania na każdą kieszeń, dające szansę wyróżnienia się na tle niemałej często konkurencji. Oferuje solidny neon flex, zachwycający estetyką i wyrazistymi kolorami. Jest on bezpieczny w użytkowaniu, nie nagrzewa się ani nie pobiera dużych ilości prądu.
Neony nie irytują przechodniów jak dzieje się to w przypadku innych komunikatów reklamowych. Są bowiem estetyczniejsze w porównaniu do billboardów, plakatów czy ulotek, co pozytywnie wpływa na wizerunek firmy, jaka je wykorzystuje. Neony flex odznaczają się wyjątkową jasnością oraz elastycznością, dzięki czemu przyjmują rozmaite kształty. Zapewniają bezproblemowy montaż i błyskawicznie osiągają maksymalną jasność. Wykazują znakomitą odporność na wibracje, pękanie i inne uszkodzenia, dlatego ich zakup jest inwestycją godną rozważenia.
Produkty te są znakomitym materiałem reklamowym, dającym nieograniczone możliwości wyrazu. Najtańsze są modele szklane wypełnione neonem, które po zgaszeniu stają się przezroczyste. Inną opcją są rurki pokryte luminoforem i wypełnione gazem. Gwarantują one intensywne światło i występują w szerokiej palecie barw. Bywają wykorzystywane również w formie dekoracji domowych lub biurowych. Tworzą jedyną w swoim rodzaju atmosferę i pasują do wnętrz urządzonych w rozmaitych stylach.
Polecane artykuły
Zestawy fajerwerków
Fajerwerki nie kojarzą się już tylko z sylwestrem, bo niemal każdy event, impreza, wydarzenie może być uświetnione niezwykłym pokazem sztucznych ogni. Dlatego sklep PiroFan przedstawia w swojej ofercie sprzedażowej wysokiej jakości zestawy fajerwerków w dobrych cenach. Warto wspomnieć, że każ
Ralph Lauren - Co warto widzieć o marce?
Firma została założona w 1968 roku w USA przez Ralpha Laurena, a właściwie Ralpha Lifshitza, i bardzo szybko osiągnęła międzynarodowy sukces. Mający wówczas 29 lat Ralph Lauren postanowił rozpocząć projektowanie ubrań tuż po zakończeniu krótkiej kariery w firmie Beau Brummell – p